مراکز خرید هند
نوشته شده توسط : تینا

بازار پالیکا دهلی هند

معرفی:بازار زیرزمینی پالیکا بین حلقه داخلی و بیرونی منطقه تجاری کاناوت در دهلی هم نام با بازار پالیکا در بمبئی است.این بازار دارای 380 غرفه متنوع میباشد اما بخش عمده بازار به لوازم الکترونیک و پوشاک اختصاص دارد.بازار پالیکا در اواخر دهه 70 تاسیس شد.این بازار  برای توریست‌های تور هند یک جاذبه اصلی محسوب می‌شود زیرا به قیمت‌های متعدد و چانه‌ زنی مشهور است.این بازار زیرزمینی مجهز به سیستم تهویه مطبوع زیر حلقه داخلی منطقه مالی،تور کیش تجاری کاناوت به خاطر لوازم الکترونیکی و انواع البسه ارزان، از پاپوش، لباس شب، انواع عطریات و زیورآلات گرفته تا دستگاه‌های الکترونیکی و انواع دی‌وی‌دی و سی‌دی شهرت دارد. همچنین می‌توانید در بازار سوغاتی‌ها و یادگاری‌های ارزان و کوچک بخرید. صدها فروشگاه در بازار پالیکا فعالیت دارند و تخمین زده می‌شود به طور متوسط 15000 نفر جمعیت در بازار حضور داشته باشند. بازار یکشنبه‌ها تعطیل است.مسافران تور هند میتوانند در روزهای دیگر هفته به این بازار بروند و تمام اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

موقعیت مکانی:دروازه اصلی بازار رو به سنترال پارک باز می‌شود و بلوک F در سمت راست و پارکینگ زیرزمینی پالیکا در سمت چپ قرار دارند.

بازار پالیکا دهلی هند


بازار جانپات دهلی هند

معرفی بازار:بازار جانپات یک بازار قدیمی و مشهور در دهلی است. تا اواخر دهه ۹۰ میلادی، این بازار با نام مسیر ملکه شناخته می‌شد.این بازار صف بلندی از بوتیک‌ها با محصولاتی است که در مراکز خرید و نمایشگاه‌های امروزی یافت نمی‌شوند.قدمت برخی غرفه‌های آن به 1950 می‌رسد. شال نفیس پشمینه کشمیری مشهورترین محصول این بازار است. اکثر بازارهای دهلی نمونه‌های تقلیدی شال کشمیری را می فروشند اما محصول اصلی را تنها از جانپات می‌توان تهیه کرد. علاوه بر شال‌ها و روسری‌های نفیس کشمیری، زیورآلات برنجی هندی کورتیس و چوریدارز، انواع فرش و دیگر صنایع دستی در جانپات مارکت عرضه می‌شودجانپاس مارکت یکی از بهترین مراکز خرید قدیمی دهلی‌ برای مسافران تور هند میباشد.مغازه‌های این بازار خیلی مجلل نیستند اما محبوبیت فراوانی دارند. جانپاس مارکت مناسب کسانی است که با بودجه محدود سفر می‌کنند، جایی که در آن می‌توان فرهنگ هند را در آثار هنری و صنایع دستی مشاهده کرد.هر روزه تعداد گردشگران تور هند که به این کشور سفر میکنند رو به افزایش میباشد.

بازار جانپات دهلی هند


بازار سادار هند

معرفی:بازار سادار یکی از بازار های معروف هند میباشد که در شهر آگرا واقع شده است.این بازار همچنین یکی از بازارهای مورد علاقه‌ی محلی‌ها میباشد.جلوی بازار پر از  دستفروش هست که اغلبشون کیف و صندل میفروشند.صندل ها و کیفهای سنتی و گلدوزی شده بسیار زیبا و با قیمت خیلی خوب که برای سوغاتی خیلی مناسبند.رستوران  معروف آگرا هم در این بازار قرار دارد و مسافران تور هند میتوانند بعد از کلی خرید سری به رستوران این تور هند تابستان 98 بازار بزنند و از بهترین غذا ها امتحان کنند.مسافرانی که علاقه ای به چرم  دارند میتوانند اجناس چرم خوب را براحتی در این بازار پیدا کنند.پیشنهاد میشود در طول سفر به هند حتما برای خرید این بازار را انتخاب کنید و سفر خود را به بهترین سفر تبدیل  کنید.این مرکز خرید تا ساعت 10 شب باز میباشد تا مسافران عزیز تور هند بتوانند در هر ساعتی که میخواهند به این بازار بروند.قابل ذکر است که تمام فروشندگان این بازار  مسلط به زبان انگلیسی هستند پس براحتی میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

بازار سادار هند


 

مرکز خرید چاندنی چوک هند

معرفی:یکی از معروف ترین مراکز خرید هند بازار چاندنی میباشد که در منطقه ای بسیار شلوغ و پر رفت و آمد بوده و برای سیصد سال مرکز اصلی خرید مردم شهر محسوب می شده است.این بازار محل خرید بسیاری از بومیان این منطقه بوده و انواع و اقسام اجناس و مواد مورد نیاز روزانه در آن یافت می شود.انواع و اقسام اجناس و مواد مورد نیاز روزانه در آن یافت می شود.این بازار در قرن هفدهم به دستور امپراطور گورکانیان (شاه‌جهان) ساخته شد و به دخترش بانو جهان‌آرا تقدیم گردید.گردشگران و مسافران تور هند میتوانند انواع خوراک و پوشاک، میوه و سبزیجات، ادویه و کتاب‌ را در این مرکز خرید پیدا کنند و خریداری کنند.این مرکز تور هند شهریور 98 خرید در بین گردشگران تور هند بسیار معروف و پر طرفدار میباشد.وجود چند رستوران با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی و شیرینی فروشی های معروف به شهرت این بازار افزوده است.این بازار شلوغ و رنگارنگ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که انواع محصولات متنوع را عرضه می‌کنند. بازار کاترا نیل (Katra Neel) انواع پارچه از جمله ابریشم، ساتن، کرپ، نخ و چیت موصلی دارد. Bhagirath Palace، بزرگ‌ترین بازار محصولات الکترونیکی در آسیا است. انواع تجهیزات پزشکی هم در این بخش عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به ادویه‌جات باید از بازار Khari Baoli دیدن کنند.مسافران و گردشگرانی که به این کشور سفر میکنند میتوانند برای خرید اجناس مورد نظرشان به این بازار رفته و بهترین اجناس را با کیفیت خوب خریداری کنند.

مرکز خرید چاندنی چوک هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند,بهترین مراکز خرید هند,مراکز خرید لوکس هند,معرفی بهترین مراکز خرید هند ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: